Kampfordeler

Til træner/holdledere
For at begrænse bøder m.m. på kampflytninger/aflysninger er bestyrelse og kampfordeler/ungdomsudvalg blevet enige om at ændre regler for kampflytninger således:
BEMÆRK: Der kan ikke flyttes kampe via kluboffice 8 dage før fastsat kamp. Systemet låser ned 8 dage før afvikling af fast kamp.

Besked om kampflytning/aflysning til klubbens kampfordeler senest 13 dage før kampen skal spilles
= 8 dage + svar fra modstander 5 dage.

Kampflytning/aflysning af senior/u-19 kampe fra 0-8 dage før kampstart skal ske gennem bestyrelse .
Navn: Peter Dueholm nr. 20 94 19 69- email: apdueholm@outlook.dk

Kampflytning/aflysning af ungdomskampe fra 0-8 dage før kampstart skal ske gennem ungdomsafdelingen. Navn Henrik Hejlskov tlf.  21401339

Hvis træner aftaler flytning af hjemmekampe med udeholdet kontaktes kampfordeler om ledige baner.
akutte afbud/flytning på spilledagen, se afsnit 3

2 Afbud på hverdage på tlf. 89 39 99 70
En aflysning/ afbud på spilledagen skal til hverdag meddeles dommervagten af træner eller holdleder
Fra mandag til torsdag kl. 9.00-16.00 og fredag kl. 9.00-14.30 passes dommervagten af DBU Jyllands administration. (opgiv kamp og kampnr.)
8 mands hjemmekampe med egen dommer, til HIF´s dommerpåsætter: Navn Ida Christensen tlf. nr. 30245092
8 mands udekampe til udeklubben

Akutte Afbud fra fredag 15.30 samt lørdage og søndage. på tlf. 89 39 99 70
Træneren skal gives besked om akutte afbud/udsat 11 mands kampe til dommervagten på tlf 89399970
(der skal opgives kamp og kampnr.)
Afbuddene til 11 mands kampe med dommer som sker i weekenden gives besked til
Dommervagtens åbningstid er Fredag kl. 15.30-19.00, lør fra 8.30-19.00 og søn. fra 8.30-16.00)
8 mands hjemmekampe med egen dommer, til HIF´s dommerpåsætter: Navn Ida Christensen tlf. nr. 30245092
8 mands udekampe til udeklubben

Besked om flytning/aftalte træningskampe til hif´s kampfordeler sker ved e-mail. Ikke sms.
Mailen skal indeholde Dato hvor kampen skal spilles samt et klokkeslæt, evt. alternativ dato og klokkeslæt.
Hvis ikke så bliver mailen sendt retur med oplysning om at der mangler dato og klokkeslæt.
Kampfordeleren skal ikke gætte hvornår kampene skal spilles.
Kampfordeler kontaktes om der er ledig bane.

Flytning af klubbens/holdes udekampe
Træner/holdleder flytter selv deres udekampe, men der gives kampfordeleren besked når kampen er flyttet af hensyn til sine lister.

Flytning af et holds hjemmekamp fra udeklubber
Ved flytning af hjemmekampe hvor udeklubber kontakter kampfordeler, sendes ønsket videre til træneren, den skal besvare det hurtigst muligt. (der er 5 dages svartid)
Kontaktes træneren direkte fra udeklubben om flytning af holdes hjemmekampe, kontakter træneren kampfordeler for at høre hvor der er en ledig bane.

Andre opgaver (bl. a. træningskampe)
Hold som ikke er tilmeldt region 2´s træningskampe, der finder træner/holdleder evt. selv deres træningskampe.
Men husk at give kampfordeleren besked, af hensyn til bane/omklædningsrum.

Kampfordeler får oplyst fra bestyrelsen/ungdomsudvalg hvilken senior/ungdoms hold der skal tilmeldes turneringer

Kampfordeler får oplyst fra ungdomsudvalget hvilken hold der skal med i samarbejde med andre klubber, og hvor mange kampe der skal afgives til samarbejdsklubben.

Kampfordeler fastsætter træningstider efter aftale med trænerne
Kampfordeler
Bent Lindbjerg
e-mail: hif.kampfordeler@gmail.com